آیدینآیدین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

پسر شیطون وبلا آیدین ناز و ناقلا

پس از وقفه ای چندروزه

1390/1/31 23:05
نویسنده : سمیه واحسان
189 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزدلمون .امیدواریم که مثل همیشه سرحال و شاداب باشی

ببخشید که چندروزی برات ننوشتیم. آخه من (مامانی)چندروز حالم بد بود و مجبور شدم بیمارستان بستری بشم. خیلی نگرانت بودم اما خداروشکر که بهتر شدم و خانم دکتر هم گفت که حال تو هم خوب خوبهبابایی این چندروز خیلی زحمت کشیده البته نه فقط این چندروز توی کل زندگی مشترکمون و مخصوصا توی بارداری با من مهربون بوده و خیلی زحمت کشیده. منم دوسش دارم .هردوتونو  عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ابوالفضل
31 فروردین 90 23:15
سلام به آیدین کوچولوی ناز و مامانش
پسر کوچولوی شیطون می بینم توی شمک مامان کلی فوتبال بازی میکنی و ...
نگران مامانی نباش مامان حالش خوبه و ایشالله قراره هر چه زودتر به موقعش تو رو ببینه گل پسر
پس برای مامان و همه ی مامانا و همه ی فرشته های کوچولو دعا کن


مامان ابوالفضل جون مرسی.آیدین حتما دعاتون میکنه منم همیشه مامانا و نی نیهارو دعامیکنم.
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 7:49
الهی که زود تر خوب بشی


مرسی مامان ماهان عزیز .ماهان عزیزو از طرف من ببوس